RSS

Äntligen återställt

15 Aug

till den klassiska editorn här på WP 🙂 Hittade nämligen detta trevliga alternativ högst upp på sidan

Welcome to an easier way to create on WordPress.com! Missing the old editor? No worries, just switch to classic mode.

Man är ett vanedjur, bara att konstatera.

Varit ute med Amigo en sväng här på morgonen då jag skulle släppa ut Morris – som tittade skeptiskt på mig och var något morgontrött. Men jag fick lägga en handduk runt honom och helt sonika bära ut honom. Tål ju inte katter så närkontakt med pälsen undviker jag i det längsta. Promenixen med Amigo gick i ett huj så idag var jag lite gladare på honom. Nu har han fått lite pastej och fick i sig lite frukost så han har slocknat på sin kudde under bänken. Han är go på kvällarna, men jag misstänker att han har lite dominansfasoner 🙂 Vi använd nämligen som underlag när han skall ligga och tugga på sitt favvoben. Helst skall han ligga på fotpallen och att någon av oss håller i benet åt honom 🙂 Sedan hoppade han upp på bordet bredvid mig på altanen och satt 0,5 cm ifrån mitt ansikte och glodde, krafsade med tassen och glodde igen. Något ville han men jag vet inte vad. Ibland vore det bra att kunna kommunicera med djuren 🙂

Sovit gott inatt och det ger vid handen att kl 0600 var jag vaken och hade sovit klart. En betydligt skönare känsla i kroppen kan jag säga. Tokregnade igår kväll och det har kommit 100 mm i vår mätare so far i augusti. Misstänker att Lasse i grannbyn har mer i sin mätare. Hans mätare brukar stämma bäst.

Oplanerad fredag. Lite mer Zumbaträning kanske, körde igenom Gold-programmet igår och det sitter bra men det tåls att träna på ändå. Liten stund på physiorullen och lite övningar för rygg, höft och mage och lite pilatesövningar och stretch efter det och i morse knakade det till i nacken och nu går det att vrida på huvudet igen utan att det tar emot. Där sparade jag 450 kr för 10 min 🙂

Dags att röra på sig, datasittandet behöver varieras. Svejs!

 
1 kommentar

Publicerat av på 15 augusti, 2014 i Vardagsinlägg

 

Ett svar till “Äntligen återställt

  1. Jag

    15 augusti, 2014 at 11:40

    Jag återställde och nu följde fotoinformationen med bilderna igen – men det hoppar fram och tillbaka mellan systemen. Tar jag ”förhandsgranska” så kommer jag tillbaka till det nya systemet när jag klickar på redigera. Mycket irriterande.

     

Kommentera

 
