RSS

Skogspromenix

26 Aug

blev det idag och två turer till bygdegården och tillbaka. Hittade Karl Johan första gången så jag ringde syrran och bad henne och lilla E att följa med då lillsnärtan ju har nära till backen och skulle plocka lite lingon till mormor som hon kan råröra. Amigo tyckte det var jätteroligt så alla var nöjda. Tog lite kort så jag har uppdaterat fotobloggen om ni vill kika.

Mamma kom precis hem efter PRO-resan till Falköping. Kanonväder och môe mat. Väldigt nöjda.

Själv har jag som sagt plockat svamp och försökt börja bena ut gårdagen protokoll men det var inte det lättaste. Fixat med vattenlåset och jagat elektriker så dagen har gått. Skönt att få två promenader men oj så stel i benen man blev 🙂

Idag är det enligt syrran ett år sedan jag fick det rejäla ryggskottet… det känns än men bättre är det ju som tur är. Får gilla läget och anpassa till det man kan och ta hand om sig så gott det går.

Skulle vattna tageteslådorna och skruvade på vattnet, tog tag i munstycket och blaffs så var jag blöt så stor jag var… stod med munstycket i näven och slangen släppte – varför är jag inte förvånad. Blev till att byta om.

Allt för nu – avslutar med en av bilderna som är med på fotobloggen. Vet inte varför men jag gillar den skarpt. Svejs!

vid-trädet

 
4 kommentarer

Publicerat av på 26 augusti, 2014 i Vardagsinlägg

 

4 svar till “Skogspromenix

  1. Inger Hansson

    26 augusti, 2014 at 22:19

    Jag tror att det är för att det är en mycket vacker bild! Liksom de andra, på fotobloggen. 🙂

     
  2. Znogge

    27 augusti, 2014 at 17:20

    Bilden är mycket vacker och jag tyckte om den direkt. Så den platsar verkligen i fotobloggen.

     
    • Suttecity

      27 augusti, 2014 at 18:33

      Tackar, blev ståendes en lång stund och tittade, det var så rofyllt.

       

Kommentera

 
