RSS

Nog var han full igår alltid

10 Sep

Gubben i månen alltså 🙂
Fullmåne
Lyckades få med det rätt ok med systemkameran när jag kom hem igår från Zumban. För övrigt en härlig kväll och några nya till. Två tror jag inte återkommer men det är fler som är anmälda som haft förhinder. Roligt ändå att de kommer och provade. En lugn dag i övrigt igår. Hade Amigo ett tag så vi var ute och jag fixade lite i trädgården med vattning och annat i ståhöjd. Ryggen blev inte allt för sur på mig så jag hade tur.

Alltså, mådde väldigt bra när jag gick och lade mig igår. Inte ont någonstans och somnade gott. Men i morse… hur ont kan det göra i en tåled?? Jag bara undrar. Höger stortå är inte riktigt upplagd för salsa idag om vi säger så… det är stora leden vid foten som skriker högt. Det jag kan tänka mig har hänt är att det är en åder som smällt i leden, hoppas det så att det går tillbaka. Det känns lite tjockt men syns inget än. Eller så har jag legat jäkligt konstigt med fötterna – ont och ömt är det och känns som en kudde så det får bli vila – eller nåt 🙂 Ipren funkar nog också. Har Zumba igen på fredag så ett par dagars vila som tur är för den här tåleden vill jag inte dansa med kan jag säga. Man går ju som en kratta tyvärr så det är halta-lotta här idag.

Alltid är det något – men sola ho’ skiner och de lovade 15-19 grader så det blir nog en bra onsdag ändå. Mamma är förkyld så hon gör inte många knop här och skall inte göra det heller. Får pyssla om henne lite. Ha en fin dag gott folk!

 
4 kommentarer

Publicerat av på 10 september, 2014 i Vardagsinlägg

 

4 svar till “Nog var han full igår alltid

  1. Jag

    10 september, 2014 at 09:39

    Jaså, var det en sån igår!? Bra fotat! Otur med tån, men om man tänker på hur mycket du använder din kropp så är det inte konstigt att något dyker upp. Men det är ju ingen tröst förstås, sånt där gör ont. Hoppas att det snart ger med sig!
    Kram

     
    • Suttecity

      10 september, 2014 at 09:54

      Ja det var en maffig måne igår och en bild blev som jag ville 🙂 Provade både med mobilen och systemkameran. Resten blev bara vita klot.

      Ja det går nog över. Har ju överrörliga leder och tummen på vänsterhanden brukar bråka när jag hållit i mobilen för statiskt men tåleden brukar inte krångla.

      Kram

       
  2. Sonja

    10 september, 2014 at 13:49

    Full måne och portvinstå… Hur var det med nykterheten i går 😉

     
    • Suttecity

      10 september, 2014 at 14:12

      I say noooothing 😉

       

Lämna en kommentar