RSS

Lite smak av juli

29 Sep

Kollar igenom alla bilder i Carmera Uploads på Dropbox som kommer från mobilen… många bilder blir det 🙂 Lägger dem i mappar och försöker ordna upp lite så blir det lättare att rensa sedan. Hade en mapp från systemkameran i denna mapp såg jag och det var en liten fototur jag gjorde i trädgården i juli. Skall lägga upp lite på fotobloggen så småningom men det kan jag roa mig med i vinter. Älskar Stjärnflockorna – helst de med mörkare färg – då de är små karameller när man kommer nära. En fluga hade visst fastnat på bilden också 🙂 Ha en fin måndag!

Fluga-stjarn

 
1 kommentar

Publicerat av på 29 september, 2014 i Vardagsinlägg

 

Ett svar till “Lite smak av juli

  1. Jag

    30 september, 2014 at 10:29

    Jag gillar dem också mycket och din bild är härlig. Jag tycker också om att tänka på dem som Linnés döttrar, det är så poetiskt.

     

Kommentera

 
