RSS

Vi må hålla oss hemma

02 Okt

på sommarhalvåret – men vi lägger gärna pengarna på underhållning istället för att resa.

I oktober skall jag och bästaste I se på Tomas Pettersson i stan

I November fick jag åka med i bussen så jag och mamma skall se Skönheten och Odjuret på Säffle Operan. Hörde sånginslag idag på lokalradion och jag kände att nä nu får vi bestämma oss och det gjorde vi.

Vi hade även turen att få biljetter till Peter Karlsson och de Blå Grodorna i mars. Biljetterna rök fort förra gången men nu så! 🙂

Samt då ikväll när mamma och skall på Titti Sjöbloms föreställning med Alice Babs låtar. Jag vann en biljett och förra jobbarkompisen hade också vunnit men kunde inte gå så jag fick ta över den. Vi går alltså gratis – aldrig fel 🙂

noter34

 
2 kommentarer

Publicerat av på 2 oktober, 2014 i Vardagsinlägg

 

2 svar till “Vi må hålla oss hemma

  1. Znogge

    3 oktober, 2014 at 11:12

    Men vilka trevliga aktiviteter att se fram emot 🙂

    Trevlig fredag nu!

     
    • Suttecity

      3 oktober, 2014 at 15:19

      Ja det är gott att ha lite att se fram emot!

      Tack det samma!

       

Kommentera

 
