RSS

Snabba ryck

07 Okt

En fd uppdragsgivare hörde av sig igår som sagt och jag fick stressa lite för att hinna med allt jag hade på G innan jag åkte till det bokade mötet men det gick bra. Var där kl 14 för att höra hur läget låg och ja….. kl 14:15 satt jag i receptionen igen och fick tillgång till mail och inlogg och swosh så var jag igång 🙂 Verkar få det jag ville ha i timtid samt reseersättning så det känns bra. Skönt att få lite mer att göra nu när det varit dåligt med uppdrag via bemanningsföretaget sedan i våras. Nu var det ett tag sedan jag var där men hjärnan kom igång och jag fick igång skallen och visste vad som skulle göras men lite oordning i systemet på mig var det 🙂 Kom lite plötsligt som flickan sa. Kl 16:30 var jag bra mör kan jag säga och nu jobbar jag på torsdag igen och jag får alltså vara konsult med egna firman så vi har försökt pussla ihop tiderna så att det passar mina bokade uppdrag men de är bara tacksamma för det jag hinner hjälpa dem med tills de löser bemanningen och det är troligtvis året ut och lite in i januari då den nya skall skolas in. Det skall nog bli bra det här. Roligt att de hade mig i åtanke i alla fall.

Var en aningen bombad i skallen och åkte till lokalen och bytte om inför kvällen och sedan lade jag mig på hela ryggen på soffan där och vilade ögat lite 🙂 Hade två återbud men det var bara 1/4 av folket på plats så det var en liten tropp jämfört med förra veckan och de som var där fick lite – låt oss säga variationer – men bara man gör det med ett leende löser det sig.

Ja ni, höstrusket har i alla fall kommit till Värmland idag… minst sagt. Blåser småspik och har tokregnat.

Nu får det bli lite vila och i morgon blir det en tur till Örebro som varit inbokad och jag ville inte ställa in den så det får bli en tur.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 7 oktober, 2014 i Vardagsinlägg

 

Kommentera

 
