RSS

Snart är det Midsommar

21 Okt

om dagarna skall gå så här snabbt fortsättningsvis. Love it! Det är som jag vill ha det, rejält att bita tag i. Dock…. under varje litet gem finns det merarbete 🙂 Men jag har löst det på något vänsters vis även om jag känner att 5h till helt ensam utan störningsmoment skulle göra susen. Nåja, det hinns nog så småningom. I morgon skall jag hålla infomöte om utbildningen för kommande studenter. Blir en utmaning – men det går nog bra.

Var iväg och handlade lite åt mig när jag jobbat klart. Orkade inte sitta kvar längre även om det fanns tid innan Zumban. Är hellre där en timme tidigare på morgonen för då är min skalle piggast. Sedan till lokalen och äta matlådan och då det var lugnt och stilla specade jag upp vad jag skulle säga i morgon om jag inte hittar presentationsmaterialet som jag kan prata runt. Bara 4 st kom idag så det blev glest i leden men de ger bra energi på golvet och det var skönt att få röra på sig och rensa skallen. Ibland blev den lite väl tom 🙂 Men variationer i livet behövs ju ibland 🙂

Regn och bläväder – det är jobbigt att köra hem när det är så där och många möten på vägen. I morse kom jag i lämmeltåget till stan och de som var på väg åt andra hållet till lilla staden. Var inte ensam på vägen om vi säger så.

Matlådan fixad och jag tror att jag är klar för dagen. Får bli en tidig kväll. Mamma var till läkaren idag och hon fick pappas gamle husläkare så han tog väl hand om henne. Tagit prover och fixar intyg så det känns bra att hon kom iväg ändå. Dessa gamla sjulsyrror är ju inte så lätta att få iväg 🙂  //Svejs för idag!

 
1 kommentar

Publicerat av på 21 oktober, 2014 i Vardagsinlägg

 

Ett svar till “Snart är det Midsommar

  1. Znogge

    22 oktober, 2014 at 06:48

    Tiden rasslar verkligen på! Inte var det länge sedan skolan startade och snart har vi lov. Så några veckor på det och advent ruvar runt hörnet…

    Ha en bra dag!

     

Kommentera

 
