RSS

Internetproblemet

28 Okt

kom vid 09-snåret. Stort fel i Stockholm… suck… beräknat klart 11.00. Kom tebax 30 min senare och vi kom igång och klockan 11 – tvärnit – och så var vi dator och växellösa fram till kl 15:30. Dryg dag kan jag säga för ALLT man gör är databaserat. Men vi hann igenom en massa pappershögar så det väl bra i sig. Hann göra lite innan jag låste och tackade för idag. Var där vid 7-snåret så det räckte.

Satan vad det blåser och gjorde så även inatt. Vet inte hur många gånger jag vaknade av att markisen försökte lätta från väggen med ställning och allt. Hatar hårda sydvästliga vindar nattetid… det brakar på rejält även ikväll så det väntar nog samma sak inatt. I morgon visade YR 3 m/s så då får man sova ikapp.

For till grannkommunen och handlade lite och sedan tog jag med matlådan och hälsade på Biggan. Köpte med en ljusrosa azalea till henne och oj vad glad hon blev. Både för blomman och för att jag kikade in.

Lite fler Zumbakompisar på golvet och det var väldigt skönt att dansa av sig och bli riktigt varm.

Nu skall jag studsa in i duschen och sedan blir det bingen direkt. Trött så att det räcker och blir över. //Svejs!

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 28 oktober, 2014 i Vardagsinlägg

 

Kommentera

 
