RSS

Min gamla dator

08 Nov

börjar bli lite sliten både i tangenter och under huven – tror ni det är dags att byta ? 🙂
IMG_20141107_194456
Även det numeriska tangentbordet krånglar och 5:an där fungerar bara med milt våld. Bestämde mig för en ny Lenovo så den kommer till veckan. Har haft den här sedan 2009 och ja den har inte varit avstängd värst många timmar samt tjänstgjort på många linedance- och RGRM-pass och hörlursutgången är sliten och sprakig så ja det var dags att hitta en ny. Hoppas att jag blir nöjd. Återkommer i frågan.

 
4 kommentarer

Publicerat av på 8 november, 2014 i Vardagsinlägg

 

4 svar till “Min gamla dator

  1. Tant Otto

    8 november, 2014 at 19:46

    Oj oj ja den behöver nog bytas ut..som du använt den..så är det nog på tiden

     
  2. Jag

    9 november, 2014 at 12:05

    Skönt att skaffa något helt fräscht och välfungerande. Man vänjer sig vid småfelen men det är skönt att vara utan dem.

     
  3. Znogge

    9 november, 2014 at 12:42

    Hög tid för en ny ja! Du får rapportera om hur ni kommer överens 😉

     
  4. magisterjanne

    16 november, 2014 at 12:56

    Verkar välanvänd! 🙂

     

Kommentera

 
