RSS

7 vargar sågs i närheten av byn

13 Nov

igår berättade grannarna. Kan säga att jag tycker att det har räckt gott med den som smugit omkring här och rivit får för grannarna någon mil bort. 7 st = flock… behöver inte etablera sig här tack.

På väg till sista arbetsdagen för veckan. Träffade nye platsC igår och det skall nog bli bra det här. Jag finns ju så han får en bra introduktion och kan komma igång bra i januari.

Hur trött som helst när jag for hem efter ytterligare en lång arbetsdag och huvudvärken kom smygande. Dock glad för jag fick min nya laptop igår 🙂 Skoja inte vad den är SNABB! så nu har jag en dator som matchar min egen hastighet 🙂 Inte bott in mig än men är på G. Det som gjorde mig mest glad var att när jag tog in chrome och loggade i så kom alla favoriter med och även inloggningarna märkte jag nu, även om jag får klicka ok. DET underlättar. Gillar när tekniken går framåt. Den synkar ju även med mobilen.

Nu måste jag åka, ha en fin dag därute!

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 13 november, 2014 i Vardagsinlägg

 

Kommentera

 
