RSS

Tur att klockan stod på skrällning

14 Nov

för annars hade jag sovit läääänge. Effektivt sätt att vakna då jag får hjärtklappning när eländet skräller igång. Hatar det men orkade inte ställa om klockradion. Sovit riktigt bra, ingen värkande höft så triggerpunkten stillade sig uppenbarligen. Dock inte lika skönt att massera med bollen idag. Blir ju som när man cyklar första gången för året ni vet. Ont på sina ställen.

Handleden har hållit sig i rätt läge inatt tack vare tejpen och det verkar fungera. Skall ta stavarna när jag kommer hem – förutsätter att vi är hemma när det är ljust…. handla och lite annat så kanske en lite tur hinns med. Pubkväll i afton Kommer bli trevligt. Ha en bra fredag!

 
3 kommentarer

Publicerat av på 14 november, 2014 i Vardagsinlägg

 

3 svar till “Tur att klockan stod på skrällning

  1. Jag

    14 november, 2014 at 16:34

    Låter bra att triggerpunktsbehandlingen hjälpte. Grattis till nya datorn, det är skönt när man har grejer som funkar och förenklar/förgyller vardagen! Trevlig helg!

     
    • Suttecity

      14 november, 2014 at 16:36

      Ja det är skönt med en dator som matchar min egen hastighet 🙂
      Tack och det samma till dig min vän. Hur går det med axeln och bestyren efter mor? ♥

       
      • Jag

        14 november, 2014 at 16:52

        Axeln får jobba lite för mycket i olika sammanhang, till exempel när vi tömde mors boende, så det blir en hel del värk och tuffa nätter. Men den har läkt bra. Om det tar bort värken i bakhuvudet är för tidigt att säga.

         

Kommentera

 
