RSS

Alive and kickin’

18 Nov

men orken fanns inte igår att blogga samt att internet legat nere och den mobila potten är slut så det var seeegt men fungerade. Idag fick de ordning på det stora felet så nu är det igång.

Ny uppstart igår med en testmodul med 18 elever så det var….. ja häcken full so to speak. Lärare som var sjuka underlättade inte det hela men jag möljde på med intervjuer och ja det löste sig på något vänsters vis. Samtidigt som det känns att någon står med en lövblås på full kareta och röjer runt allt. Men idag kunde man andas och landa även om det var fullt upp. Jobbade fram till kl 18 och de sista två timmarna fick jag undan en massa papper och kunder sortera i bättre högar och få in i mappar tills hjälpredan kommer tillbaka och kan sätta in det i rätt pärm. Annars hinner jag nog med så småningom men det får ligga så länge. I morgon hoppas jag vara helt ikapp med det som småbrinner.

Igår orkade jag bara göra dubbla plåtar med Dukan och var bänkad framför TVn. Ikväll hinns inte mycket för jag har haft Zumba och var inte hemma förrän vid 20:30. Mamma är på infoträff med bygdegårdsdistriktet och hon har haft två intensiva dagar på PRO med kurser så vi är rätt möra båda två 🙂

Kom bara tre stycken idag på Zumban men si, jag gillar de tillfällena – inte rent ekonomiskt men som teknikinstruktör – för då kan man träna lite mer teknik och hitta rätt i kroppen. Vilket vi gjorde idag. Alla nöjda. Instruktören svettig 🙂

Nä ni, nu tänker jag tacka för idag – Svejs!!

 
1 kommentar

Publicerat av på 18 november, 2014 i Vardagsinlägg

 

Ett svar till “Alive and kickin’

  1. Znogge

    19 november, 2014 at 07:27

    Som vanligt intensivt men ändå en bra dag! Det extra teknikgnugget uppskattades säkert av deltagarna.

    God morgon och ha en fin onsdag!

     

Kommentera

 
