RSS

Nu tar jag helg

27 Nov

men lite jobb hemifrån får det bli. Det fanns inte en susning att hinna med allt när det är folk ut och in i lokalerna och telefonen som ringer och så då elavbrott som tog en rejäl stund att hitta. I ett rum som vi inte är inne i allt för ofta hittade vi en elcentral med snabbsäkringar och jordfelsbrytare och det var där felet låg. Brödrosten var orsaken. Den bröt ihop. Luktade inte alls gott.

Satan vad jag har varit uppe i varv idag. Det går undan i korridorerna 🙂 Goa jobbarkompisar och vi ha blivit riktigt tajta vid det här laget. Ser fram emot att få dit den nye PlatsC så jag kan ta ett par steg bakåt och kunna koncentrera sig på att bara serva igen. Det sliter att vara i skottgluggen och även om det är hur skoj som helst så sliter det också. Men det skall laddas med energi i morgon då jag har avslutning med Goldiesgänget. Blir tomt utan dem. Men vi får överleva tills januari.

Hade styrelsemöte i bygdegården men vi blev inte många men nu är det pyntat för julgröten.

Nä nu orkar jag inte sitta här längre. Mot TVn. Svejs

 
5 kommentarer

Publicerat av på 27 november, 2014 i Vardagsinlägg

 

5 svar till “Nu tar jag helg

  1. Znogge

    28 november, 2014 at 07:54

    Tittar in och önskar dig en trevlig fredag och en fin helg!

    Kram

     
    • Suttecity

      28 november, 2014 at 09:09

      Det samma till dig och de dina min vän. Kram

       
  2. Jag

    28 november, 2014 at 10:48

    Du får pusta ut lite! Nu syns du bland gamla Atfonbladetbloggare igen. Det har varit lite glest i leden där ett tag. Trevlig helg!

     
    • Suttecity

      28 november, 2014 at 17:09

      Ja det skall bli skönt med ett par lediga dagar.
      Oj då, har nog banne mig glömt att tagga – kanske därför? Nåja. Ordningen återställd 🙂 Ha en go helg! Kram

       
      • Jag

        28 november, 2014 at 18:02

        Nej, feeden har inte fungerat alls, det var bara några få som syntes i den.

         

Kommentera

 
