RSS

Hade en mysig och lugn helg

01 Dec

med pyssel och plock och det var SÅ skönt att var ledig, inte åka någonstans och även få vara lite kreativ igen och knåpa ihop ristomtarna.

När jag for in till stan i morse så önskade jag högt för mig själv att snälle nôn, låt det bli en lugn start på veckan. HA HA vad jag mig bedrog 🙂 Men innan det blev dags att gå hem så var fötterna på backen igen så det får vi vara nöjda med.

I morgon blir det återbesök hos ögonläkaren. SÅ nyfiken på om det gått tillbaka. Känns så som sagt. Skall göra värmebehandling ikväll – kommer nog somna under masken men det må vara hänt 🙂

Hoppas att ni har haft en stillsam inledning på december.

 
1 kommentar

Publicerat av på 1 december, 2014 i Vardagsinlägg

 

Ett svar till “Hade en mysig och lugn helg

  1. Znogge

    1 december, 2014 at 23:03

    Nja… Snarare en rivstart men det får man väl ta!

    Lycka till i morgon1

     

Kommentera

 
