RSS

Grattis Sverige…

03 Dec

eller nåt…. *skakar på huvudet åt eländet* – Dagisverksamhet. Orkar inte med dem.

Jobbar och härjar runt så jag har fullt upp med det jag har omkring mig. Ledig tisdagskväll igår och det var en konstig känsla 🙂 Lite lätt dagvilsen blir man. Ögonläkaren var inte helt nöjd så nu får jag lågdospenicillin för att få bukt med rosacean och på köpet skall ögonen bli bättre. Det är trögflytande smörjmedel så det skall ”rinna” bättre med penicillinet. Hoppas att jag tål det bara.

Skall strax iväg och sångträna inför söndagen. Provade att sjunga upp i bilen, det är stela stämband och tätt i näsan blir jag så nu är det fixat. Skallebank men det går nog över.

Vi är nu online igen med cyberspace men trädgården är uppgrävd mellan oss och grannen så det lär bli en hel del jobb näst år att få ordning på grejerna. Men vi får lite mindre med gräsmatta att klippa. Alltid nåt 🙂 Svejs!

 
4 kommentarer

Publicerat av på 3 december, 2014 i Vardagsinlägg

 

4 svar till “Grattis Sverige…

  1. Znogge

    4 december, 2014 at 15:08

    Den politiska situationen lämnar onekligen en del att önska ja…

    Hoppas den nya kuren ska hjälpa dig helt!

    Kram

     
    • Suttecity

      4 december, 2014 at 20:30

      Ja vi får hålla på tummen 🙂
      Kram

       
  2. bibbipson

    4 december, 2014 at 20:19

    Ja, Sverige är i en enda röra just nu!
    Hoppas kuren hjälper, har hört att det där inte är att leka med. Har själv rocasea så vet att det kan ge sig på ögonen, inte roligt.
    Krya på dig! 🙂

     
    • Suttecity

      4 december, 2014 at 20:30

      Jag har troligtvis haft detta i många år utan att fatta vad det var och att det hänger ihop. Men vi får ge kuren en chans 🙂

      Kram och tack!

       

Kommentera

 
