RSS

Usch tocke vä’r…

06 Jan

Det blåser och så kommer det snöyra emellanåt. Inget väder för mig men var ute en sväng i alla fall då jag behövde sätta i proppen till motorvärmaren inför morgondagen. Matlådan fixad och dukanknäcke och dukankex fixat så jag klarar mig denna veckan. Fixat med PromikBook som jag börjat använda och det tar sin lilla tid att komma underfund med detta program då jag är van vid Winbas som är lite mer avancerat, nu går det liksom av sig själv och det är ju inte fel bara man vet hur man gör. Nu är det till att få ordning på ingående balansen så är vi igång med 2015.Första leverantörs- och kundfakturan registrerad i alla fall 🙂

Så dagen har gått. SMSade välkommen till nye platschefen som börjar hos oss i morgon, så’n e ja :). Så får vi se hur snabbt han kommer in i grejerna och hur mycket de behöver mig framöver. Sista fredagen jag jobbar i alla fall denna veckan då jag drar igång zumban med seniorerna nästa vecka. Äntligen! Saknar mina ladies 🙂

Då får det bli TV-tittande resten av kvällen. Kungafamiljen och Jonas Gardell. Ikväll är det i alla fall något att titta. Igår var det allt så klent utbud så det fick bli en DVD istället. //Svejs!

 
1 kommentar

Publicerat av på 6 januari, 2015 i Vardagsinlägg

 

Ett svar till “Usch tocke vä’r…

  1. Znogge

    7 januari, 2015 at 19:59

    Jag spelade in kungafamiljen och förberedde mig inför första arbetsdagen. Så kanske blir det till att titta i kväll i stället. Vi får se…

    Kram

     

Kommentera

 
