RSS

Det rasslade till i mailen

09 Jan

för RGRM igår efter dokumentären och fler mail har kommit under dagen. Jätteroligt. Nu kanske det kan bli lite mer snurr på saker och ting så att det kan blir mer tid för detta i livet. Jag är och blev än mer övertygad om att det är detta jag vill jobba med. Det är så givande och man blir ödmjuk till hur allt kan bli i livet. En bra dokumentär var det och roligt att Ronnie fick berätta sin historia och vision samt att RGRM-metoden fick lite belysning. Är SÅ nyfiken på vad forskningsresultatet kommer att innebära för oss.

Fredagen i övrigt har varit körig men bra. Det finns att göra så timmarna rinner iväg fort. Sista fredagen för min del som sagt. Känns bra för det blir ju ersatt med mina Golden ladies 🙂

Halt som skrutt är det men vi skall väl ta oss till Vita Huset för kvällsmat med hjälp av bilen i alla fall. I morgon verkar det vara läge att rôta inne vad det såg ut på väderprognosen.

Ha en fin inledning på helgen!

 
3 kommentarer

Publicerat av på 9 januari, 2015 i Vardagsinlägg

 

3 svar till “Det rasslade till i mailen

  1. Znogge

    9 januari, 2015 at 17:25

    Så roligt om programmet kan ge ett uppsving för RGRM!

    Här blåser det friskt men någon halka är det inte tal om så man är tacksam för det lilla 🙂

    Kram och god fredagskväll!

     
  2. Jag

    10 januari, 2015 at 00:04

    Detsamma! Jag har inte hunnit titta på programmet än, det går väl på play?

     
    • Suttecity

      10 januari, 2015 at 00:05

      Det borde det. Inte hunnit kolla.

       

Kommentera

 
