RSS

Kort sammanfattning

16 Jan

Orkar inte skriva långt inlägg idag så

Gårdsplanen var rena skridskobanan men jag tog med ut med broddarna monterade och fick trixa med bilen som knappt gick att styra så jag kunde backa in till storstugan och lasta bilen. 29 glada damer hade jag på golvet på Seniorernas Hus så nu är alla premiärer gjorda och uj så svettig jag blev. Härligt!

Skjutsade hem Aila, parkerade sedan vid SJ och stapplade med broddarna till Ur&Penn och fick nya batterier i mammas klockor. Ett j*vla blåsväder med hinkstora droppar snöblandat bläffs kom ner så det var inte mysigt alls även om jag var välklädd. Var några som trodde jag jobbade på SJ när jag stod där i min orange varseljacka 🙂 Kl 12:36 kom mammas tåg in och hon var trött och jag ville hem så det får handlas i morgon. Då det är kolhydratsfredag köpte vi med en kycklingwraps – mums 🙂 Väl hemma ringde en kund och ja det blev 3h admin-arbete så nu har jag kommit ikapp där.

Middag hos syrran ikväll. Pizza a la syster yster. Gott. Men nu får det bli proteindagar framöver. Eller åtminstone betydligt mindre med kolisar.

Nu vankas TV en stund, misstänker att vi kommer somna i varsin fåtölj om en stund. Uj vilka partysnören vi är 🙂  //Svejs!

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 16 januari, 2015 i Vardagsinlägg

 

Kommentera

 
