RSS

Snö…. jodåsåatt

26 Jan

tung så in i hoppsan är den också, fick räcka med att få bort lite utanför garagedörren. Sedan slira ner och hämta posten som mamma klokt nog lämnat till oss.

I stan regn hela dagen så det var insjöar lite här och där och vattenplaningvarning under viadukter och annorstädes då det inte orkar svälja undan allt. Föredrar Svenska Rallyvägarna här hemma 🙂

Försökt vara glada drivna administratören som jag kan vara när jag är i mitt esse men när jag åkte hemåt orkade jag inte längre 🙂 Men här hemma hade vi besök av Smulan som stannade kvar och åt med oss. Gott att se henne.

Bakat ett par plåtar dukanknäcke och nu får det bli TV. Det okända.

 
1 kommentar

Publicerat av på 26 januari, 2015 i Vardagsinlägg

 

Ett svar till “Snö…. jodåsåatt

  1. Znogge

    27 januari, 2015 at 08:06

    Man kan inte vara glad och driven alltid. Så enkelt är det inte. Hoppas syster din får en härlig födelsedag i dag!

    Kram

     

Kommentera

 
