RSS

Trötta är vi

01 Feb

men som sagt, väldigt nöjda. Snön har äntligen gjort lite uppehåll och gårdsplanen är avskrapad med traktorn och jag har tagit bort det värsta vid entrén. Lätt snö som tur är.

Västeråsgänget har kommit hem safe and sound. Blivit som min mor, gillar inte när familjen är ute på vägarna. Sista rycket här hemma med rester och städning/iordningställande i kylen har fixats och jag har bakat alla tre sorterna av mina kakor och knäcke så jag är försedd några dagar den här veckan och matlådan fixad. Det blir till att hänga framför TVn resterande tiden innan det är dags att hoppa i bingen för dagen. Spörres hur veckan blir. Det är alltid lika spännande eller hur man nu skall uttrycka sig. Ser i alla fall väldigt mycket fram emot resan till Västerås på lördag och healingtiden jag har bokat när vi kommer fram. Behövligt.

 
1 kommentar

Publicerat av på 1 februari, 2015 i Vardagsinlägg

 

Ett svar till “Trötta är vi

  1. Znogge

    2 februari, 2015 at 07:29

    Nej, vintervägar är inte roliga så visst är det gott att veta att alla är i säkert förvar.

    Kram och god måndag!

     

Kommentera

 
