RSS

Konstig känsla

02 Feb

men idag har jag inte haft någon stressnivå alls. Det var relativt lugnt i korridoren och betydligt mindre med elever på plats så jag hann undan med en massa och hann beställa och fixa.

När jag for hem var det så där läbbigt kyligt med snålblåst och -6 grader. Hade lagt i handbromsen lite i morse. Dumt. När jag kom ut ur stan och upp på riksvägen började det flappa i vänster bakhjul men det gav sig när jag ökade på men jädrans vad det luktade brända lameller när jag kom hem.. stank om hjulet. Men den står inne nu så jag hoppas att det släpper. Brukar inte använda handbromsen när det är minusgrader men det gick per automatik när jag parkerade i morse.

Jobbar hemifrån ikväll och skall fortsätt när jag dimper ner framför TVn. Fibern går ju så infernaliskt mycket snabbare än på jobbet och ikväll är det ingen som jobbar i modulen så det går snabbare hur som.

Nu fixa matlådor inför morgondagen. Svejs!

 
2 kommentarer

Publicerat av på 2 februari, 2015 i Vardagsinlägg

 

2 svar till “Konstig känsla

  1. Jag

    2 februari, 2015 at 23:11

    Skönt att kunna släppa stressen ibland. Kyligt även här och en massa vacker snö.

     
  2. Znogge

    3 februari, 2015 at 08:37

    Så skönt att slippa stressen i alla fall.Det blir lätt en hel del av den varan men vi behöver även lugna dagar. Hoppas handbromsen fungerar planenligt i dag 🙂

    Kram

     

Kommentera

 
