RSS

Sjuk förmiddag…

05 Feb

Sov till 0630 och slog på arbetsmobilen och det trillade in sjukanmälningar så jag fick SMSa vidare till kollegorna på plats. Sedan drog det igång med allt och klockan tickade på i 190 km/h kändes det som. Var så jäkla stressad innan jag kom iväg så jag höll på att få flipperspel. Men iväg kom jag och kors i taket hade jag 9 min till godo när jag sladdade in på parkeringen. ABF-gänget var på hugget och jag gav dem en linedance som vi tränade på och blandade upp med lite Zumba innan vi tog dansen igen. Vid det här laget var klockan 10:40 och arbetsmobilen fladdrade för fullt så det var bara att säga tack och hej en stund senare och kasta sig iväg.

Men bränderna är nu släckta och jag sitter här och känner att so far so good. Så nu håller vi tummarna att det inte brakar loss i morgon utan att jag kan ägna mig åt mig själv.

Mamma har ont som man bör ha efter en operation men bättre än igår. Hon är van att ha ont med hög smärttröskel så klagar hon så har hon ont.

Nu börjar ögonlocken klippa… läge att slumra framför dumburken 🙂 Svejs!

 
2 kommentarer

Publicerat av på 5 februari, 2015 i Vardagsinlägg

 

2 svar till “Sjuk förmiddag…

  1. Znogge

    6 februari, 2015 at 07:24

    Nästan så att jag blev stressad bara av att läsa! Men nu andas vi lugnt och fint 😉

    God morgon!

     
    • Suttecity

      6 februari, 2015 at 08:58

      🙂 Ja det är en betyyydligt mer stillsam morgon idag. God morgon!

       

Kommentera

 
