RSS

Fredagen den 13:e

13 Feb

februari snorades igenom och jag har jobbat i stort sett hela dagen. Varvade jobbet med administration för föreningarna som har stressat mig bra länge. Men mest blev det konsultuppdraget och det har ringt på mobilen och jag har fått ringa upp de som lämnat meddelande och rösten blev bara mer och mer ”intressant” ju längre dagen gick. Men de tvivlade inte på att jag var förkyld i alla fall 🙂 Är i stort sett ikapp och det hade jag aldrig varit om jag pallrat mig iväg och varit på plats. Nu kunde man gå all in och ta det som det kom. Men hjärnverksamheten är som den är. Blir liksom stopp emellanåt. Vi skyller på förkylningen 🙂

Hämta posten och gå upp för backen var ungefär vad flåset orkade med idag. Varit och fått fredagspizza i Vita Huset och det smakade riktigt gott. Så helt tät i snoken är jag inte utan smaken finns kvar. Fick en rejält nysanfall på typ 11-12 gånger, tappade räkningen, innan vi gick hem så nu är man lite trött.

Skönt att få vara sjuk och inte hålla sig på fötter för annat och att få gå hemma och skrota i sin egen takt. Då fungerar det. Febern har nog försvunnit för jag har känt mig rätt så pigg ändå. Så det skall väl vända så småningom får vi hoppas.

Rallyt pågår för fullt i länet och skall man lyssna på Ring så spelar vi och Melodikrysset får vi ratta in på en annan station.

Fridens liljor på er och ha en riktigt bra helg!

 
2 kommentarer

Publicerat av på 13 februari, 2015 i Vardagsinlägg

 

2 svar till “Fredagen den 13:e

  1. Znogge

    14 februari, 2015 at 10:34

    Unna dig nu att verkligen koppla av och kurera snoken!

    Kram

     
    • Suttecity

      14 februari, 2015 at 11:30

      Gör ett tappert försök 🙂

       

Kommentera

 
