RSS

Nu tar jag helg…

19 Feb

det var nog tur att jag åkte till jobbet när jag gjorde… man känner att man gör något på dagarna i alla fall om vi säger så. Vid 13-tiden lyckades jag slå ner rumpan och få i mig lite lunch och sedan försvann alla ut på körning och backplan och oj vad det blev stilla i korridoren. Hann undan med en del men tog med hem också. Var så bôpptätt i näsan så jag kände mig redigt dålig ett tag. Att vara alert och hänga med på alla frågor och måsten som kommer är inte lätt kan jag säga. Satt där och hade dåligt samvete för att jag inte kom iväg och kunde ha ABF-gänget men jag orkade helt enkelt inte och jag KiKade mamma och beklagade mig lite – Ska du verkligen köra Zumba i morgon? skrev hon och jag kände att nä även om jag verkligen inte vill ställa in så är det nog lika bra. Ringde till min kontakt och så mailade jag ut till alla. Skall skicka SMS under kvällen så får det bli så. Skall ner till stan och klippa mig i alla fall samt in på Blomsterlandet och köpa frön. Det skall man väl orka med åtminstone.

Syrran var in till biljettbokningen och nu är det även klart att vi skall se ”Livet är en schlager” den 9/5 samt då Alcazar den 25/4 så nu blir vi kulturella minsann 🙂

 
3 kommentarer

Publicerat av på 19 februari, 2015 i Vardagsinlägg

 

3 svar till “Nu tar jag helg…

  1. Jag

    19 februari, 2015 at 23:32

    Du ger dig inte. När en annan kroknat för länge sen så kör du lite till: Frissan och Blomsterlandet.
    ta nu och kryp i säng och kurera dig!

     
    • Suttecity

      20 februari, 2015 at 00:17

      Så länge jag inte härjar för mkt så är det inga problem. Blir piggare när får klippa mig ☺ Drethostan får man dock dras med.

       
  2. hellen64

    20 februari, 2015 at 13:52

    ”Livet är en schlager” är så himla bra. Alcazar är alltid bra, skulle också vilja se deras show.

     

Kommentera

 
