RSS

Skulle haft stegräknare idag

13 Mar

men det känns att man är mör i benen efter dagens pass. Först då Zumba Gold där man trampar på stället i stort sett hela tiden under 50 min och sedan en sväng igenom Biltema då jag skulle lämna tillbaka torkarbladet till min bakruta och jag kollade igen och det var någon typ som hängt samma felaktiga blad på fel ställe igen men nu letade jag mig inåt i högen och fick rätt. Sedan till IKEA och vi travade igenom alla avdelningar för att göra mellanstopp vid matsalen men där var en jäkla lång kö så vi gick vidare och då mamma är lite stolpig när hon går så gick det inte undan vilket gör det lite jobbigare för min del då jag är van att ha fulla rullen på fötterna och använda gåtekniken. Vi tog en bit mat på Bergvik och sedan gå igenom Coop där och då var mamma färdig med gåinga så jag tog ett race själv genom bolaget då jag ville ha lite cider hemma på lager. Väl i bilen och på väg hem gick man ner i varv rätt rejält. Vi har suttit i kuvösen som håller 23 grader i solen och jag blev sååå sömsig. Syrran bjuder på obligatoriska fredagspizzan så det får bli en liten sväng utanför dörren innan det blir TV och kvällen idag.

Gör en Znogge och lägger ut en ”veckans tulpan” 🙂 Köpte dessa åt mamma tisdags och nu har de slagit ut. De är jätteläckra måste jag säga.

tulpan

 
3 kommentarer

Publicerat av på 13 mars, 2015 i Vardagsinlägg

 

3 svar till “Skulle haft stegräknare idag

  1. Inger Hansson

    13 mars, 2015 at 22:25

    Ja, mycket vackra!

     
  2. Znogge

    14 mars, 2015 at 12:35

    Den ”Znoggen” gjorde du rätt i för buketten är verkligen vacker 🙂

     
  3. Jag

    15 mars, 2015 at 11:45

    Härliga tulpaner! Jag skickade en jättebukett till syster min som fyllde år.

     

Kommentera

 
