RSS

I oktober köpte

19 Mar

vi biljetterna och ikväll är det så dags! Peter Karlsson & Blå Grodorna skall avnjutas ikväll. Vi hann inte få biljetter förra gången så vi var ute i god tid. Mamma har kiropraktorn på morgonen så jag kör henne dit och så skall jag hämta henne när det och frissan är avklarat och så får hon vara på Skoghall hos Biggan och Gerd och så hämtar jag henne och vi tar oss till teatern. Så ser planen ut.

Igår drog jag för ridån för Zumbagrupperna hemmavid och storbyn för sista gången. På obestämd tid får man väl säga, just in case 🙂 Tre stycken igår så nu kapar jag sista passet och tackar för mig. Blir nog bara fredagarna i stan som blir kvar i Zumbaväg.

Halv styrka mot vad som startade på tisdagarna den här terminen kom och tränade denna veckan. Sista Zumban nästa tisdag och sedan går jag över till linedance och så får vi se där om det blir nog många för grundkurs på höstterminen. Annars lägger jag ner tisdagarna helt. Så roligt är det inte att betala hyra själv.

Ja det är väl vad veckan har bjudit på i mitt liv. Jobb i övrigt.

 
1 kommentar

Publicerat av på 19 mars, 2015 i Vardagsinlägg

 

Ett svar till “I oktober köpte

  1. Znogge

    19 mars, 2015 at 11:07

    Det förstår jag för ett visst klirr i kassan vill man väl ändå ha!

    Hoppas det blir en riktigt bra kväll 🙂

    Kram

     

Kommentera

 
