RSS

Ledigt onsdagskväll

25 Mar

man kan allt vänja sig vid detta 🙂

Kom hem sent ändå då jag var till frissan och fick håret slingat och klippt. Höll på att frysa öronen av mig när jag kom ut. Mitt tjocka hår har värmt bra men nu är det vårstylat och kort. SÅ skönt. Vad tid jag skall spara i morgon bitti 🙂

Jobbar och står i så det har inte hänt så värstans mycket idag. Skall fixa disken och sedan skall jag börja leka med min ny kamera och komma på finesserna innan jag läser instruktionen. Sådan är jag 🙂

 
1 kommentar

Publicerat av på 25 mars, 2015 i Vardagsinlägg

 

Ett svar till “Ledigt onsdagskväll

  1. Znogge

    25 mars, 2015 at 23:24

    Härligt att få en översyn av frisyren! Det borde jag också komma till skott med 🙂

     

Kommentera

 
