RSS

Nu tar jag påskledigt

02 Apr

Happy-Easter

Nu får bloggen vila lite under helgen, men jag kommer tebax 🙂 Dagen började med att vi var på Bergvik och Maxi kl 08:30 då vi tog med gulliganerna till skolan. Kl 10:07 blev vi klara och då hade jag hunnit in på bolaget och ut till bilen – här går dä unna! 🙂 Mamma hade kiropraktorn 1040 och sedan for vi hem. Pyntat och mojjat på norra altanen så vintertråket försvann. Nu pizza i Vita Huset och i morgon lunch kommer Biggan och Gerd. Biggan stannar kvar tills på måndag.

Ha nu en RIKTIGT skön Påskhelg mina vänner!!

 
1 kommentar

Publicerat av på 2 april, 2015 i Vardagsinlägg

 

Ett svar till “Nu tar jag påskledigt

  1. Znogge

    3 april, 2015 at 11:19

    Tack och det samma önskar jag dig och din familj!

     

Kommentera

 
