RSS

Nackdelen

06 Maj

med att ha följt ett program slaviskt i 11 år är att man blir väldigt nära rollkaraktärerna. För min del är det Grey’s Anathomy och ikväll dog Dr Sheperd… han har mage att lämna serien. Hallå eller. Inte blev det bättre att jag stod på samma plats vid TVn här i köket när han tog sista sucken som jag stod när pappa dog.. dumt. Det blir liksom lite mer påtagligt.

Ensam hemma här ikväll då mamma är ute och åker båten med PRO-kompisarna. Det var visst party när de om ombord så det lär inte bli en stillsam färd. Ni får ursäkta men det lockar inte ett smack.

Jobbar och har mig och det händer inte mycket. Slog till med att göra både Dukan-chips/flingor och Dukan-vaniljkex/colakex så nu är det fyllt i lådorna igen.

Hoppas på att få sova hela natten för kl 0300 fick jag ge mig upp då jag fick krampanfallet from hell under foten, där hålfoten fäster i trampdynan. Ni kan ju gissa hur ont jag hade när jag skulle upp när klockan ringde. För att inte tala om när man skulle stappla ner för trappen.. nästan så att jag föredrar att få kramp i vaden. Men det skall väl räta upp sig.

Ringde och grattade Biggan sjungandes ♪♫ Med en enkel tulipan ♪♫ och hon tyckte att det var roligt att ”skitongen” hörde av sig. 93 år idag. En aktningsvärd ålder och pigg och gla’ som vanligt. Jag har halva sträckan gjord. Man kan ju undra om man blir lika gammal som mormor, då har jag lika mycket kvar 🙂 Tjosan!

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 6 maj, 2015 i Vardagsinlägg

 

Kommentera

 
