RSS

Idag är det visst högtidsdag

20 Maj

Grattis wordpress
Må säga att det känns längre tid än 4 år… men jag blandar väl ihop det med Aftonbladsbloggen.

Moster mailade och efterlyste mina inlägg 🙂 Ja det har blivit några dagars paus men mest för att det varit fullt upp. Igår fick jag sommarhår. Redigt snaggad i nacken nu och när jag kom hem så drog jag upp slingor så nu är sommarfärgen påbörjad. Ett par slingningar till så är det så ljust som jag vill ha det. EN person på jobbet undrade om jag klippt mig, EN. Antingen ser det för överjävligt ut så att man tiger eller så syns det inte. Vilket jag har svårt att tro för det syns verkligen. Nåja. Nöjd själv och det är huvudsaken (ha ha så vitsigt det blev då 🙂 )

Ja man jobbar och har sig, var ute i trädgården på måndagskvällen. Mamma var på distriktsmöte så jag hade huset för mig själv. Var in en sväng på Blomsterlandet…. å så blev det mycket att plantera igen 🙂

Lite sjukdomsläger i Vita Huset, men de piggar väl på sig till nästa helg när det är konfirmation. Denna helgen drar syrran till Ullared så då har vi hand om gulliganer, hund, katter och hästarna.

Tja, det har inte hänt så vådligt mycket. Men dagarna går. Ja jag har passerat ettårsdagen för Dukanomläggningen. – 9kg  landade det på då jag smugit upp några kilo senaste 2 månaderna men nu så är jag på G igen. På’t igen.

Hoppas att ni har det bra i bloggbyn och utanför, har varit dålig på att läsa men snart så. Svejs!

 
2 kommentarer

Publicerat av på 20 maj, 2015 i Vardagsinlägg

 

2 svar till “Idag är det visst högtidsdag

  1. Gunvor Persson

    21 maj, 2015 at 10:29

    Grattis 🙂
    Fyra år… jag har bara hållit på drygt två (på denna adressen vill säga) 🙂

     
  2. Jag

    22 maj, 2015 at 13:06

    Lite olika datum för oss, jag började idag trots att jag kommenterade länge på Aftis. Tänk vad tiden går. Om hår: jag klippte lugg förra veckan och nej, ingen såg någon skillnad fast jag tyckte att den var enorm.
    Kram

     

Kommentera

 
