RSS

Hade tur

08 Jun

som en tok då det fanns en tid hos min kiropraktor kl 09:50 så den högg jag. Behövligt….. men han ville inte se mig igen om det inte blev lika illa igen. Men jag är öm över länden. Högre upp än tidigare så jag tror jag fick en lite muskelsträckning när det högg till. Det är löst igen men då jag är instabil i bäckenleden och ländkotorna blir man lite som gungfly när det lossnar. Får börja med vardagsmotionen igen. Har slappat till mig.

Mamma var med PRO till Stadsträdgården idag och hon var klar i samma veva jag tänkte mig hemåt så jag hämtade henne och vi tog en tur till Välsviken innan vi for hem. Har inte gjort mycket sedan jag kom hem och tänker inte göra det heller. Nu taggbollen i länden och lite TV. För tidigt att lägga sig nu, även om jag skulle kunna somna på studs.

 
1 kommentar

Publicerat av på 8 juni, 2015 i Vardagsinlägg

 

Ett svar till “Hade tur

  1. HEMIMAMMA

    9 juni, 2015 at 01:33

    Lämnar en liten hemikram

     

Kommentera

 
