RSS

Som tur är finns det tabletter

09 Jun

som det är lite drag i vad gäller smärtstillande och det har nästan varit besvärsfritt – även om det givetvis känns. Stått mest hela dagen och det blir jobbigt för fötter och ben men ryggen blir lite gladare som tur är. Innan jag fick rätt ländryggen efter bilfärden till jobbet…. vojne. Men som sagt, sedan blev det bättre. Skickat efter värmeplåster som jag hoppas kommer i morgon med posten från Apotea. Bra att ha när man skall åka långt.

Varit ute och vattnat då det både blåser och varit soligt och det torkar ut på studs verkar det som. Sitter och tittar på grannens hästar som vill in 🙂 Det är travare och jädrar i min lilla låda vilken fart de får här. Låter som det åskar när de galloperar på.

Kanske skulle ta och packa också. Men det går snabbt.

 
3 kommentarer

Publicerat av på 9 juni, 2015 i Vardagsinlägg

 

3 svar till “Som tur är finns det tabletter

  1. Znogge

    9 juni, 2015 at 21:58

    Skönt med effektiv smärtlindring! Själv har jag aldrig fått något starkare utskrivet medan Husse lyckas bättre.

    Kram

     
  2. Tant Otto

    10 juni, 2015 at 09:01

    Mitt rygg onda har jag självmedicinerat länge nu med alvedon och ipren. Sista passet jag jobbade prövade jag voltarensalva ojoj vilken härlig känsla att värken försvann för en stund. Den ska sitta i i 12 timmar men höll i 6 så jag kunde jobba på där i början utan att ha ont. Men jag vet inte om det är bra att trycka undan smärta som man har av en anledning..så läkarbesök blir det i nästa vecka och en röntgen hoppas jag nu äntligen få så att jag får veta vad det är för fel någon gång.

    Kram

     
  3. Jag

    10 juni, 2015 at 10:00

    Sköt om dig!
    Kram

     

Kommentera

 
