RSS

Det var den helgen det

14 Jun

En go avslutning blev det då gudbarnen och deras mamma kom hit vid 17-tiden. De åker vidare till Göteborg i morgon och var tänkt åka hem på torsdag. Men nu kom de på att Smulan kan åka med och då hon har poledanceträning på onsdag så kommer de tillbaka då och stannar här tills på torsdag. Härligt, då får vi ses igen!

Själv har jag städat altanen på lillstugan idag… behövligt… mycket lort blir det och då grannarna eldar med vet blir det vita fort svartprickigt. Sedan frömjöl, spindelväv och döda flygfän samt fåglar som flugit in och kackat hej vilt när de blir stressade.. kan säga att det syntes när man städar 🙂 Så nu ser det skapligt ut. Orkade inte bära ut allt så helt perfekt städat blev det inte och fönstren orkade jag bara inte med och solen sken också så jag hade lite att skylla på 🙂 Mattan fick sitt också med borsttillbehöret till dundermaskinen och det gjorde stor skillnad. Solen har dock tagit hårt på det som står i fönstret och på mattan men det får vara som det är så länge.

Mamma är och kränger korv på logen och det var nästan 300 pers på PRO-dansen. Roligt med stor uppslutning när de ordnar.

Dags att återvända till jobbet i morgon. Känns som om det var evigheter sedan jag var där. Testeleverna är på praktik så det blir nog lite lugnare hoppas jag. Spörres hur mycket jag minns av kursdagen när jag väl är på plats 🙂

Hoppas att ni är nöjda med er helg. Det är i alla fall jag.

 
2 kommentarer

Publicerat av på 14 juni, 2015 i Vardagsinlägg

 

2 svar till “Det var den helgen det

  1. Znogge

    15 juni, 2015 at 17:21

    Den började bra men slutade sämre. Livets berg- och dalbana helt enkelt…

    Hoppas du får en bra start på veckan!

     
    • Suttecity

      15 juni, 2015 at 18:30

      Ja du….mycket oro, håller tummarna. Kram

       

Kommentera

 
