RSS

Trött…

24 Jun

eller sömnig kanske är bättre förklarat. Skönt att det bara är en morgon kvar för den här veckan. Åska och tokregn om vart annat idag så det är nog det som satt sig i skallen.

Blev snöplig sorti för praktikanten då AF-handläggaren bestämde på mötet idag att det fick brytas fr o m idag. Fattar inget jag, men tacksam för all hjälp hon hann med att ge mig så nu är jag ikapp.

På väg hem så blev det en sväng in på ICA Välsviken. Hade fått en ”liten” inköpslista av mor så jag tror jag fick med halva affären hem 🙂

Lilla E och Amigo har varit här en sväng då syrran hämtade stora gulliganen i storbyn.

So you think you can dance börjar ikväll. Ringde och påminde Biggan och hon frågade då om jag kan hjälpa henne med håret och det fixar jag i morgon givetvis.

Nä nu får det blir TV-häng resten av kvällen. Svejs!

 
1 kommentar

Publicerat av på 24 juni, 2015 i Vardagsinlägg

 

Ett svar till “Trött…

  1. bibbipson

    26 juni, 2015 at 12:42

    Regn och grått även här! 😦

     

Kommentera

 
