RSS

Då var beslutet fattat

21 Aug

och jag mailade lokalansvarig att jag får ställa in grundkursen i linedance denna termin. Maila ut info och fixa på hemsidan och fejjan så att folk vet om hur läget är. Tråkigt men på ett sätt skönt att slippa fundera på om det blir och hur många det blir, om man skall få det att gå runt eller betala ur egen ficka. Tror att byte av dag var stora boven men det var inte så mycket att välja på då de behövde lokalen för egen verksamhet. Var säkert en mening med detta också. Spörres. Hade blivit några mastiga torsdagar om allt gått i lås då jag ju även startar upp RGRM-projektet och hade dubbla pass och så in och jobba på konsultuppdraget emellan och så långkväll med dans på det. Hmmm… var nog ”någon” som styrde upp den planeringen 🙂 Alla saker som inte blir av är ju inte av ondo. Får hitta annat att vara instruktör i. För det är det jag gillar med linedancen. Att lära folk och hjälpa dem att hitta rätt i tekniken.

Njuter av sista vardagen på semestern. Egentligen är jag ju alltid ledig fredagar men ändå. Har verkligen landat i ledigheten och får försöka ladda batterierna fulla under helgen. Men det blir kalas och folk här så vi får se hur det går med den saken. En underbar dag har vi och varmt i solen. Norra altanen är sval och skön och jag blev sittandes en stund efter lunchen. Var ute och klippte bort utblommat och drog ogräs i solen i väntan på att mamma och syrran skulle komma tillbaka från shoppingturen i lilla grannstaden och Amigo sov så gott på norr så han hade det svalare än vad jag hade. Men jag vill ju få sol på den raggarbrända lekamen 🙂 så att den blir lite jämnare i solbrännan. Orkar inte ligga på rygg med näsan mot solen utan jobbar hellre i trädgården under tiden.

Hoppas att ni har en bra fredag på ert håll i livet.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 21 augusti, 2015 i Vardagsinlägg

 

Kommentera

 
