RSS

Blir en seg vecka detta..

25 Aug

vaken även i natt och var tvungen att gå upp en sväng – blundandes. Tur att man har autopiloten på. Märkte att mor kommit hem, inte hört ett smack när hon kom hem vid 0030 så jag sov nog hårt.

Tryckande luft hela dagen och kontoret var kvalmig som blä. Vi vädrade för fullt och körde stora golvfläkten men det märktes inte direkt. Kändes som ett skruvstäd över skallen och mycket riktigt. Strax före kl 12 så kom synbortfallet och innan man begrep vad som var på G och fick i sig en Ipren så var krokblixten ett faktum och när detta väl släppte efter 30 min så var skallen bra mosig. Hängde i till kl 15 innan jag for hemåt för dagen.

Moster och morbror hade anlänt när jag kom hem och efter en timme så öppnade sig himlen totalt och lite till så vi satt på altanen och åt och försökte höra vad vi sa för det rektigt dôôônade på taket till kuvösen. Nu har det gått över till lite mer normalt regn. Behövligt behövligt men man tröttnar fort på’t 🙂

Två dagar kvar att gå upp. Det är trögt att komma igång efter ledigheten, that’s for sure.

 
1 kommentar

Publicerat av på 25 augusti, 2015 i Vardagsinlägg

 

Ett svar till “Blir en seg vecka detta..

  1. Jag

    28 augusti, 2015 at 13:49

    Märkligt. Jag fick också migrän, det måste ha berott på vädret. Har inte haft det på hela sommaren, vilket är ett under, så mycket som jag kämpat med det annars, var och varannan dag.

     

Kommentera

 
