RSS

Idag för ett år sedan

07 Okt

återvände jag till uppdragsgivaren – denna gången som konsult i egna firman och jäklar som jag har jobbat. Man har lärt sig massor och framförallt vad man INTE vill. Bl a att vara chef – ja över mig själv kan jag ju vara det utan problem – men inte personalansvar. Inget som lockar alls. Trivs bra med rollen jag har nu om jag nu skall ha någon där framöver. Men jag hänger i så länge och konstaterar att ett år går fort.

Hittat hjälp för yrseln på oväntat håll så nu får vi se till veckan när vi börjar lite mer ingående. Skall även tillbaka till ögonmottagningen på måndag så nu får man vara duktigt patient och göra värmebehandling flera gånger tills dess.

I övrigt är läget lågt. Men knästående.

 
4 kommentarer

Publicerat av på 7 oktober, 2015 i Vardagsinlägg

 

4 svar till “Idag för ett år sedan

  1. Gunvor Persson

    7 oktober, 2015 at 13:39

    Åksjukepiller… vet jag de som använder – och säger att det fungerar – mot yrsel.

     
    • Suttecity

      7 oktober, 2015 at 14:08

      Jo om problemet sitter i örat. Här är det nacken som inte samrbetar…

       
      • Gunvor Persson

        7 oktober, 2015 at 14:35

        … icke samarbetsvilliga nackar är inte att leka med (är stelopererad i min). Hoppas det ge med sig…

         
      • Suttecity

        8 oktober, 2015 at 18:16

        Lite handpåläggning av kunnigt folk till veckan så hoppas jag att det blir lite mer stabilt. Är sned så det behöver låsas upp.

         

Kommentera

 
