RSS

Det är ett gott gäng

09 Okt

som samlas på fredagarna. Är så glad att jag har dem och att de trivs och kommer till mina pass. Var mer än lovligt stel i kroppen men det är välgörande att röra på sig till musik. Dock känner jag att det haltar i systemet så jag är väldigt nyfiken på om den nye alternative kiropraktorn kan få bättre ordning på mig. På måndag är det dags för första omgången.

Det känns som om det börjar pocka på i systemet, kostymen känns lite liten – blir nog en tuff vinter det här tror jag. Men blir jag bara av med yriga skallen och bättre funktion i axlar och ländrygg så skall nog orken och trôken återvända att ta tag i saker och ting. Känslan av att vara färdig med jobbet och gå vidare börjar bli påtaglig, men jag sitter lugnt i båten ett tag till. Pengarna kommer in i alla fall och jag lägger på hög till framtida projekt.

Men nu en ledig helg så får resten lösa sig som det kommer.

 
1 kommentar

Publicerat av på 9 oktober, 2015 i Vardagsinlägg

 

Ett svar till “Det är ett gott gäng

  1. Znogge

    9 oktober, 2015 at 23:15

    Då får vi hoppas att den nya kan sina saker. Gå omkring och vara yr är inte roligt alls…

    Kram

     

Kommentera

 
