RSS

Bloggen har fått lite eget liv

19 Okt

Begriper inte varför det står 12 okt på alla inlägg som hamnar överst. Nästa gång man lägger in blir det rätt datum. Går inte att gå in och redigera från visningsläget och vad jag förstått går det heller inte att klicka och se kommentarerna. Några i bloggbyn som vet vad som är vajsing – eller är det bara min mall som fått spunk?

Huvan som havan så har det blivit en tur till Örebro idag. Hade möte kl 1300 och mamma hängde med som resesällskap. Mamma hälsade på Astrid och Oskar när jag hade mötet och jag tror hon var nöjd att hon hängde med….de är inte så pigga.

Vi for in på Marieberg på vägen dit och käkade lunch och då vi passerade skobutiken kikade vi in och mamma köpte ett par snygga mockaskor. Vi hittade en julklapp till syrran i en annan affär så det var givande på flera sätt. Mötet var över på 1½ h och ja… man undrar varför man inte kan ha videokonferenser istället – men nu är det gjort och nästa gång hoppas jag chefen är hemmavid så han får åka.

Jobbat undan det som var i mailen på jobbet, en hel del att ta tag i under morgondagen. Betalningar och lite annat fick jag också undan så nu tar jag kvällen. Kiropraktorn i morgon – behövligt…

 
2 kommentarer

Publicerat av på 19 oktober, 2015 i Vardagsinlägg

 

2 svar till “Bloggen har fått lite eget liv

  1. Znogge

    19 oktober, 2015 at 19:34

    Testar och ser om det fungerar från mobilen!

     

Kommentera

 
