RSS

Kolla via mobilen

20 Okt

om ni vill kommentera och ni som har wordpress kan gå via feed-inställningen där det fungerar. Får väl ta och byta mall så får vi se om det blir bättre. Ska bara bestämma mig för vilken och skaffa lite ork för detta. Så nä det är inte 12/10 utan 20/10 vilket inlägget kommer ändra sig till nästa gång jag skriver. Eller inte, nu verkar det fungera igen! Men inte från vanliga startsidan… dä ä knepi’t detta! Vad jag kan se har alla widgets på högerlisten också försvunnit… strange… när jag förhandsgranskar ser allt ok ut. Suck pust och orkar inte tänka nu. 

Nåväl. Återbesök hos kiropraktorn idag. Han var riktigt nöjd med mig men lite fanns att göra. Nu är det uppehåll en månad så får vi se. Fortsätter med akupunkturen och kinesiska massagen så kör vi parallellt.

Blev lång dag så jag var inte hemma förrän strax före 18. I morgon är det näst sista passen på de tre serviceboendena.

Go’ kväll!

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 20 oktober, 2015 i Vardagsinlägg

 

Kommentera

 
