RSS

Blev lite kreativ idag

23 Okt

hostså nu är hösttavlan klar till entréaltanen. Skall komplettera med en lykta av någon sort.

Började lite smått med att fästa tuja och sätta fast vasen jag hittade på Blomsterlandet. Kärleksörten var så jäkla fin i färgen så det fick det bli, men något saknades… hade köpte en liten mulligare ljung som jag hade tänkt mig i vasen så den var över. Har tre småhinkar och ena av dem har stått till ingen nytta. Gjorde helt sonika en krok av spoltråden och hängde upp den och satte i den lilla krukan. Välkommenskylten hade jag i skåpet så den fick lite bindtråd i öglorna och fick sin plats. Som sagt skall se om jag hittar något att sätta batteriljus i – hittar jag så gör jag, annars får det duga så här så länge
hosttavla

Hade 26 glada Zumbisar på golvet idag och uj vad de jobbar bra. Lade in en gammal merengue så det blev riktigt bra fart på pulsen. Härlig start på fredagen. Vi for direkt hem för idag var det inte något planerat och vi inväntar nu gudbarna och deras kära moder som skall vara här tills på tisdag. Riktigt längtar.

Som sagt hade alla i Smulans poledance-grupp dragit sig ur uppvisningen men de ville att hon kommer ner ändå i o m att hon är vald till bäst i sin grupp. Riktigt stolt över tôsabiten är jag 🙂 ♥

Ser fram emot en ledig helg samt att få avsluta oktober. Lite jobb blev det även idag, men det mesta kan vänta tills på måndag. Önskar er en härlig helg!

 
4 kommentarer

Publicerat av på 23 oktober, 2015 i Vardagsinlägg

 

4 svar till “Blev lite kreativ idag

  1. Jag

    23 oktober, 2015 at 18:25

    Du är verkligen kreativ – jättesnyggt blev det! Trevlig helg!

     
    • Suttecity

      23 oktober, 2015 at 18:26

      Tack snälla och tack det samma

       
  2. Znogge

    24 oktober, 2015 at 08:33

    Åh, så fint det blev! Imponerad är bara förnamnet 😀

    Kram

     

Kommentera

 
