RSS

Hej hopp

26 Okt

så var det måndag och idag kom en testkull in. Som TUR var så hade jag förberett mer än jag skulle och jodå, läraren som skall ha hand om dem låg hemma i magsjuka så hen vill vi inte se på flera dagar. Blev lite improvisation men med goda kollegor fungerar det mesta. Rätt nöjd med att chiefen var tebax kan jag säga.

Vi 14:30 drog jag till Blomsterlandet och köpte presentkort och sedan for jag hemåt. Spännande medtrafikanter gjorde att det tog lite längre tid än beräknat att fara hem. Men hem kom jag och tog med mamma på en liten stavtur.

Nu är det sista kvällen med gänget, de far hemåt vid lunch i morgon. God mat även ikväll. Blir tomt när de åker…

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 26 oktober, 2015 i Vardagsinlägg

 

Kommentera

 
