RSS

Vojne vilken dag

29 Okt

men när jag gick hem var det städat på skrivbordet – skillnad mot hur det såg ut vid lunchtid 🙂 Lång dag, for iväg vid 16:30 och jag for till centralstationen och väntade in Smulan och hennes kompis som varit och haft teoridag 2 för moppekortet.

Försökt hitta alternativ till min cumbia så det har blivit många extra steg här på köksgolvet. Min ländrygg gillar inte vridningen som blir på de sk sabel-stegen så jag måste hitta alternativ och jag tror att flera av deltagarna som uppskattar det då det kan vara lite tricky.

Mamma har försökt komma i kontakt med Anticimex men ingen har ringt tillbaka än.

Planerna inför jul fortskrider. Skall bli så mysigt att ha mer folk på plats. Så får vi se hur många av Västeråsgänget som vill/kan komma. Det var några år sedan nu som vi var fullt hus. Stugan hade ju varit guld att ha i ordning till dess men det kan vi se oss i stjärnorna efter. Spörres om vi får fönstren bytta innan dess… de pratade på denna veckan och säljaren skulle återkomma som i måndags men jag har inget hört. Nåja. Vem sa att allt skall gå smidigt här i världen? Så funderar folk på varför man bekymrar sig. Hoppas innerligt att 2016 kan behaga bli en stillsammare historia. Sensommar/hösten 2015 har i alla fall räckt till och blivit över för min del.

Nä nu får det bli fåtöljen en stund. Folket är på väg hemåt efter en tur till stan ikväll då Smulan skulle tebax och börja Poledance nivå II.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 29 oktober, 2015 i Vardagsinlägg

 

Kommentera

 
