RSS

Not much

04 Nov

att skriva om. Varit två tuffa dagar men idag var jag inte så stressad och splittrad på jobbet som igår utan det blev mer koncentration som gällde. När jag gick hem var alla papper insorterade i pärmarna och jag hade rensat så pass att jag kunde ta bort en omgång med dokumentfack. Hinner klart det sista i morgon tror jag bestämt. Funderar mycket och det är nog inte så bra…

Trevligt mail idag och de vill ha RGRM igen och två handikappförbund samarbetar denna gång så jag hoppas att vi kan genomföra kursen VT2016

Igår var det styrelsemöte för bygdegården och mamma och jag meddelade att vi kliver av våra uppdrag. Mamma tycker att 25 år som ordf räcker och jag har varit kassör i 10 år men jag tänkte vara kvar i styrelsen och hjälpa till med hemsida, fejjan och flyers. Vi får se. Men jag vill inte vara firmatecknare längre. Tappat trôken för’t.

Har hand om hårbollen då syrran är med Lilla E in till stan för lite dansträning och Smulan hänger med kompisen i storbyn. Tur att mormor och moster finns 🙂 Jag har gett honom lite massage här och han krafsade efter mer när jag gav mig men nu verkar han nöjd och har somnat. Lillfisen ♥

Sista admindagen i morgon, inte fel alls det. Nu säger vi hej till TV-fåtöljen

 
1 kommentar

Publicerat av på 4 november, 2015 i Vardagsinlägg

 

Ett svar till “Not much

  1. Znogge

    5 november, 2015 at 11:22

    Du och din mamma har verkligen gjort ert när det gäller bygdegården. Vilka trotjänare ni har varit…

    Kram

     

Kommentera

 
