RSS

K 13:30 var allt klart

05 Nov

och jag kunde säga tack för den här veckan och fara hemåt. STORA kontraster på tisdagen och torsdagen kan jag gott säga. Tur att det går åt det hållet. Fick lite inspiration av en tango jag hittade på nätet så nu försöker jag få till en koregorafi. Men det märks att man inte riktigt är på banan, varit lite stressigt i själen ett tag… eller ja, ett långt tag, har bara spacklat över och kämpat vidare, men det började spricka för en månad sedan så jag försöker att inte tappa greppet helt. Keep up a happy face så går det nog vägen.

Åh, pratade precis med Biggan, undrade om jag får komma till henne i morgon och vänta där när mamma käkar lunch med sina gamla klasskompisar. Oj så glad hon blev. Saknar henne känner jag, inte sett henne sedan mamma fyllde i augusti. Skäms på mig. Men i morgon så får jag träffa henne några timmar. Skitungen är på väg! 🙂 (hon kallar mig så, med glimten i ögat)

Lilla E och hårbollen gör oss sällskap ikväll då Smulan kört för moppen och har pole dance ikväll så syrran for in till stan för att hämta henne. Skall bli intressant att höra vad hon gillade att köra i stan 🙂

Avslutar veckan med Zumba Gold och akupunktur i morgon, sedan blir det helg och ledigt. Skall väl försöka få till bokföringen för firman och föreningen också. Skulle behöva en veckas semester…. minst.

Julplanerna börjar ta form, tyvärr blir vi inte så många som vi hoppades på men så blir det ibland. Blir gott att få rå om de som kommer i alla fall.

 
2 kommentarer

Publicerat av på 5 november, 2015 i Vardagsinlägg

 

2 svar till “K 13:30 var allt klart

  1. Znogge

    6 november, 2015 at 17:29

    Så trevligt för dig och Biggan att umgås några timmar! Ibland är det så mycket och då blir det på tok för länge mellan gångerna man hinner träffas.

    Trevlig helg 😀

     
    • Suttecity

      6 november, 2015 at 17:36

      Ja det var mysigt, hon är en go gumma med glimten i ögat som gör mig glad. Hoppas att det löser sig för dig, läste ikapp på bloggarna igår men hade ingen inlogg så jag kunde inte svara. Ha en fin helg! Kram

       

Kommentera

 
