RSS

När jag kom hem

18 Nov

idag så lockade jag på Musseman som brukar sitta på spaning uppe på altanräcket på friggan men ingen kisse inte. När jag kom in frågade jag mamma om hon sett Musse sedan fönstergubbarna försvann – han var mäkta förvirrad och skygg när de var här förra veckan – då utbrast hon KATTEN! Honom har jag helt glömt! Tror han är kvar inne. Så hon gick runt här och lockade på honom men ingen katt så hon gick upp på övervåningen.

Nu har vi 4 st sängar här i huset och EN person som är allergisk (undertecknad) Ni kan väl aldrig gissa i vilken säng han hade lagt sig och tältat under täcket?? Joho då, min. Det är så typiskt. Om man ändå kunde bli av med kattallergin. Vill så gärna ha katt. Musse tycker nog att vi behöver sällskap för han håller sig häromkring och vill gärna komma in så fort han får en chans. Lillplutten ♥
Musse1

 
3 kommentarer

Publicerat av på 18 november, 2015 i Vardagsinlägg

 

3 svar till “När jag kom hem

  1. Znogge

    18 november, 2015 at 21:25

    Fy för allergier som ställer till det 😦 Men vad ska man göra? Fungerar det med vaccinationer mot katt?

    Kram

     
    • Suttecity

      18 november, 2015 at 21:48

      Funderat på det men längre har jag inte kommit. Tål Amigo så han får duga så länge ☺❤

       
  2. bibbipson

    24 november, 2015 at 16:14

    Ja, det var ju rackarns att han skulle hitta av din säng! Men väldigt söt och fin är han! 🙂

     

Kommentera

 
