RSS

Skönt att veckan är över

19 Nov

vad gäller administrationen så har jag bara morgondagen kvar med sång på begravning och Zumba Gold. Bilen inlämnad för felsökning på verkstan så får vi se. Syrran hämtade upp mig och vi for till återvinningen med skräp innan vi vände hemåt. Fy f*n vilket apigt väder det är. Kommit mer snö sedan vi kom hem så nu är det vitt på backen. Bara varit hela eftermiddagen, ja jo, jag fixade om lite i stora rummet men annars har jag tittat på TV och betat av alla inspelningar.

Mamma har varit på bussresa med PRO och det var julmarknad på Kobergs slott som var målet. De är snart hemma och de verkade väldigt nöjda.

Har hand om hårbollen då syrran drog till stan med Smulan. Lilla E kom skuttandes och gör mig sällskap. Nu blir det Bytt är bytt på dumburken. Skall bara ta ut plåtarna med Dukanknäcket. Svejs på er!

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 19 november, 2015 i Vardagsinlägg

 

Kommentera

 
