RSS

Efter två strömavbrott

04 Jan

gav jag upp och for hemåt vid 13:30 för jag var helt enkelt tvungen att jobba. Inte gick det att komma ut genom grindarna heller så det blev till att ta stora porten vid vakten och hoppas att vi inte får skäll.

SÅ segt att åka till jobbet och rotigt var det som jag trodde och ingen PlatsC heller då hen visst hade tagit ledigt hela veckan, ev återvänds det på torsdag. Så jag har kvar högar i to-do-delen då jag måste ha help. Usch, gillar inte när jag börjar känna så här, att det tar emot med det mesta. Men det släpper väl framöver.

Fick undan ett par timmar här hemma så det underlättade att ha snabb utrustning 🙂

Nu är det ledigt två dagar – SÅ gôtt!

Kallt eller var det kallt i morse?? -16,3 grader visade termometern. Burr. 5-10 grader räcker gott åt mig. Men vi får ta’t som det kommer.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 4 januari, 2016 i Vardagsinlägg

 

Kommentera

 
