RSS

Äntligen torsdag

14 Jan

och nu är det färdigjobbat med admin för den här veckan. I morgon börjar Zumba Gold-passen igen. Gillas 🙂 Spörres hur mycket man kommer ihåg när man väl står där 🙂

Tog en shoppingtur till Jula – en lusentapp rök i ett tjoff 🙂 och sedan till ICA och skaffade mig scanning innan jag gick in. Om det blev full kontroll när jag checkade ut? Jodda. Vem är förvånad?? Men jag hade skött mig så det gick bra.

Tjejerna i Vita Huset var här och käkade kvällsmat. Jan är uppe i Umeå med Lilla E’s storasyster som går ut Polishögskolan så han var med på graduation.

-19 grader. Vackert och knarrig men ja… jag klarar mig gott med -5. Om katten själv får välja. Stackars Amigo får köldkramp så det här är inte bra för de fyrbenta.

Nu skall jag se vidare på Antikrundan och sedan Renées brygga. Så får det bli. Svejs!

 
2 kommentarer

Publicerat av på 14 januari, 2016 i Vardagsinlägg

 

2 svar till “Äntligen torsdag

  1. Tant Otto

    15 januari, 2016 at 10:43

    Jag var på mitt andra zumba pass för i år igår..lite ringrostig i kroppen men efter en stunds dansande så mjuknade jag.
    Har mest spinnat på sista tiden ..eller de få gånger jag tagit mig till gymet. Nu får jag skårpa till mig för jag har köpt nya gympaskor. Hm ..jag brännde oxå lätt en lusentapp igår ja med ..på intersportbutiken.
    Scanning har jag inte skaffat ännu..tycker inte att jag behövt det ännu ..fast i framtiden kanske alla måste ha det. Tycker att jag klarar mig utan att scanna ialla fall hittills.
    Här är det 14,5 grader..brrr jag som tänkt ta ut mamma en sväng idag ..får nog strunta i det …eller så tar v i en kortare sväng ändå.

     
    • Suttecity

      15 januari, 2016 at 17:53

      Blev nog lite stelare efter passet känner jag 🙂 Men det tog bra. Skönt att träffa mina Goldies igen, de ger så mycket energi. Min ork för saker och ting har liksom inte infunnit sig. Hur najs det än må vara med inkomst måste jag säga att jag läääängtar efter att få vara hemmavid och bara ta hand om mig själv och slippa pendla. Men det kan hända snabbare än man tror så jag lägger penningarna på hög tills magrare tider så vet man att man klarar en period utan inkomst. Hoppas att det blir smidigare för dig hemma nu med nya vitvaror och annat. Sköt om sig och ha en go helg!! Kram

       

Kommentera

 
