RSS

Måndagsmorgon

25 Jan

Dimmigt och runt nollan. Broddat upp skorna och har med ombyte för innebruk. Orkar inte krångla med dem av och på.

Igår var det lite prova på med Zumba Gold och Linedance på ett trygghetsboende i stan som jag bjudits in till. Glada damer och vi hade ett par trevliga timmar tillsammans. Mamma följde med och fick även hon lite extra träning. Det var lite nostalgi också då boendet ligger vid vändplan där jag bodde i min etta i 10 år så det var verkligen som att komma hem. Hade man haft råd skulle man ha behållit den då den ligger centralt och  bra, men livet gick en annan väg.

Återstår att se hur veckan blir. I morgon är det RGRM-start. Skall bli roligt att träffa nya människor och se hur jag kan hjälpa dem och hur RGRM-träningen kan vara behjälplig. Vet inte om några gått förut så det blir till att känna sig för första träffen.

Nu skall jag montera på lite ögon och försöka komma iväg. Svejs!

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 25 januari, 2016 i Vardagsinlägg

 

Kommentera

 
